Bowers & Wilkins CM7 vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins CM7 vloerspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

omegasoft 18-02-2011

Uit de doos , aangesloten en genoten ... WAUW !
Super strak , kraak helder ,sprankelend ,subtiel en genuanceerd geluid .
Ik had al eerder B&W's (600 serie) maar hiermee heeft B&W mij verrast , natuurlijk eerst bij een erkende hifi zaak uitgebreid beluisterd .
Ook naar andere merken in deze prijsklasse geluisterd , maar voor mij staken deze luidsprekers er boven uit .
Het design past ook mooi bij het strakke geluid .
Van de duurzaamheid weet ik gewoon dat B&W build to last is ...
Mijn mening : als je echt betere speaker wilt zul je het toch in een andere prijsklasse moeten gaan zoeken ...

M0nk3y 16-02-2010

Wat een klassespeakers, ongelooflijk. Het geluid is warm maar tegelijkertijd strak en helder. Werkelijk een genot om naar te luisteren. Alle genres klinken fantastisch, ongelooflijk. Ik heb de speakers al maanden, luister bijna elke dag en ben weer elke dag superblij met deze dingen.

Een absolute aanrader, nu niet gaan beknibbelen op de versterker. Als je al een HT receiver haalt, neem er dan een die kan bi-ampen.

dave75 05-01-2009

deze speakers zijn uitstekend wat prijs/kwaliteit betreft. Geluid is helder en rustig.
In combinatie met yamaha versterker en REL subwoofer is het helemaal top!

Petej 22-09-2008

CM7 heb ik nu een maand in gebruik en nog steeds zeet tevreden. Ik ben zelf beroepsmuzikant en zoek al eeuwen naar een luidspreker die ik goed vind.
Na talloze luistersessies in diverse winkels gekozen voor de CM7 van B & W. en nog geen dag spijt.

Weinig kleuring/toevoegingen aan de opnamen zonder slap te klinken. Moet hij toch op zijn donder hebben dan kan deze speaker het op zijn sloffen aan.